Pages

Monday 30 March 2009

You've got.

You've got so much love in you.

Kan man ha för mycket kärlek och värme att ge av sig själv? Eller handlar det bara om att man kan vara olika bra på att visa att man älskar folk?

Jag har just avslutat en tacopajsmiddag med Sara och Linda i superlägenheten på Liljeholmen. Det blev en godare paj än förra gången trots att jag och Linda kortade ner förgräddningstiden med typ 75% :')

Nu sitter jag här efter en spontanjobbdag. Jesper ringde tio över sju imorse och väckte mig då tanterna behövde mig. Sure men jag vill ha min lön nu!!! åååh. Liksom tänk om jag inte haft detta andra jobb? Då hade jag liksom stått utan pengar ALLS och en hyra att betala?

Aja, nu måste jag sova för imorgon ska jag vara på tre ställen samtidigt på jobbet så jag måste klona mig under natten!
<3
ps jag saknar folk ds

No comments: