Pages

Thursday 26 March 2009

Walk a mile in my shoes.

AJ vad ont i benen jag har. Orsaken? Jo Sara drog ut mig och sprang en MIL typ runt heeela årstavik. Det var jättejättejätteskönt i alla fall nu när vi tagit oss hem till den varma lägenheten igen! Utomhus var det mörka och haaalt.

Annars har jag varit mitt ute i ingenstans i Täby och gått en utbildning om demens med jobbet. Det har varit sjukt intressant och det kommer göra mitt arbete mycket mer förklarande. Jag lärde mig bland annat att det kan underlätta att byta ut en vit toalettsits mot en röd hos en dement :p

Jag tänkte hälsa på Malin idag men hon svarade inte :/
De ringde från Camp America idag också och pratade lite om mina chanser inför sommaren, så jag hoppas det löser sig nu här framöver!

Nu ska i se Skins! puss

No comments: