Pages

Wednesday 25 March 2009

Noclass.

Idag har varit kaos. Jag hade ett jobbigt schema på jobbet med tanter jag inte direkt känner. Jag klantade mig med en tant och glömde hänga på henne hennes nyckel när hon skulle till tantdagiset. Så när jag var på väg hem till kontoret när jag redan var försenad och inte haft någon rast, så ringde Jesper och sade att jag var tvungen att vända och öppna åt tanten. Så ungefär en timme efter utsatt tid fick jag sluta idag.

Efter jobbet åkte jag, Linda och Hanna till Kista Centrum. Det kändes som utomlands och de hade den största food courten jag sett i Sverige. Jag investerade i billiga acnejeans och en snyggsnyggtröja.

JO btw hade ju såklart HSB glömt min lön. Jag visste det skulle bli tjorv. Mutter mutter. Men Eva skulle ordna det så snabbt hon kunde.

Nu ska jag sova för imorgon ska jag på demensutbildning.

<3

No comments: