Pages

Monday 4 July 2011

Att packa som en ninja.

Ikväll har jag gjort världens insats!
Jag ringde till Air Berlin, flygbolaget som jag flyger med till Köpenhamn, och jag beställde en extra väska utöver de två jag redan hade inlagt. Det skulle kosta 40+150 dollar för att ta med sig två extra, men tanten på kundtjänsten tipsade mig om att packa om och bara ta med mig två väskor, för det skulle ksota 25+65 dollar om de vägde under 32 kg. Så jag har packat om och pusslat ihop så min stora väska väger 31 kg och min lilla kring 20 kg. Jag satte ryggsäcken i den stora väskan och den är nu så full att jag bara hoppas att den håller ihop! haha. Jag önskar att jag hade ett sådant där bagageband. Kanske att jag går förbi Wal-Mart imorgon och köper ett bara för att vara på den säkra sidan. Har en massa mynt jag måste växla in ändå.
Undertiden som jag packade har jag lyssnat på jätteniceiga dubstepmixer och druckit varm choklad som jag spetsade med hemmagjord Kahlua. En mycket bra kombination.

Nu ska jag se film innan jag ska ta och sova för att inte sova alltför länge imorgon. Det är ju trots allt min sista dag i Kalifornien. Uscha!

Puss
Snart ses vi Sverige!

No comments: