Pages

Tuesday 5 July 2011

Hej då Kalifornien.

Nu är dagen här, dagen D då jag lämnar Kalifornien efter 11 månader i detta stora land. Igår var det 4th of July och det var en perfekt avslutning på ett underbart år.
Jag tänkte posta mina flygtider så om någon vill hålla koll på när jag kommer hem kan de det.

  • San Francisco - Dusseldorf
    18:05 - 13:40 (6e)
  • Dusseldorf - Köpenhamn
    19:10 - 20:30
  • Köpehamn - Stockholm
    07:20 (7e) - 08:35
  • Stockholm - Luleå
    11:25 - 12:40

Så, efter så många timmar att jag inte ens kan räkna dem kommer jag att vara hemma. Jag har inte ännu lyckats klura ut hur jag ska göra med min mobil, men jag tar och löser det när jag är hemma helt enkelt.

Puss så ses vi på andra sidan Atlanten.

1 comment:

Mliie said...

Trevlig resa sötaste du! /Emmelie