Pages

Sunday 3 July 2011

Att flytta hem från ett år i USA.

Jag har verkligen jättemycket saker. Jag vet inte hur det hänt, men det känns som jag packat, vägt, packat och vägt i ungefär tretton omgångar. Jag har en massa andra saker att göra med, så omjag är förvirrad eller inte alls med i spelet, så har ni förklaringen där.
Jag har gjort en lista över saker jag måste göra:

  • Sälja min cykel (DONE! fick $100 för den)
  • Avsluta mitt telefonabonnemang (DONE och snubben jag pratade med berättade om lucid dreaming och en massa annat undertiden)
  • Packa och väga
  • Sälja min skolbok "listen"
  • Fixa transcripts (DONE!)
  • Kolla bagagevikter osv (DONE och det är apdyrt)
  • Förbered för Warped Tour (DONE! och jag ska berätta om det nedan)

WARPED!
Jag varpå Warped Tour igår på the Shoreline Ampitheatre (typ 20 min med cykel härifrån) och hjälpte PETA2 med att sprida budskapet om "Flesh if for Zombies", en ny kampanj där vi försöker få folk att äta veganskt en dag i veckan"Flesh free Friday". Det gick jättebra, alla i PETA2-gänget var hur snälla som helst och häjlpsamma. Jag fick erbjudande att följa med på resten av turnén också... men jag åker ju hem :/ Dålig timing!
Anyway, jag måste springa och köpa bagagetaggar och ta en sista sväng på Wal-mart innan jag ska packa vidare, så jag berättar mer sen. Jag kan nämna att jag såg The Ready Set, Big Chocolate, ADTR, A Skylit Drive, 3OH!3 och Dance Gavin Dance! Jag träffade också Josh och hans flickvän Jessica och var bjuden på dubstep afterparty, men var tvungen att åka hem tidigare. Fun fun times!

No comments: