Pages

Friday 19 August 2011

Irland.

Imorgon åker vi till Irland. Flyget går redan 08:00 så vi måste vara på Bristol Airport vid 06:00. Kidsen kommer vara trötta och gnälliga misstänker jag, men det går nog vägen. Det finns ett starbucks där vi kan äta frukost på, och det är åtminstone någonting!
Jag vet inte riktigt vad vi ska göra på Irland, mer än att vi har Rugby, Fotboll och lite annat inplanerat. Tydligen ska vi åka på något äventyrsställe med där man klättrar i höga rep. Det känns som jag kommer bryta någonting!

Igårkväll var jag förbi the ski centre och sade hej då till Dean som ska resa jorden runt. Det var roligt att träffa lite fler folk jag känner. Jag har mailat Sue med om jobb så vi får se vad som dyker upp. Träffade Lawrence med som sade att han nog kan fixa barjobb åt mig på lite venues. Win!

Jag drömde en jätteotäck dröm inatt där jag var på en Ö och samma sak som på Utöya hände med en snubbe som gick runt och skjöt alla. Jag spelade död och överlevde och var sedan tvungen att simma till en annan ö för att få hjälp, där ingen dock tog mig på allvar och insåg vad som var på väg att hända. Jag var sjukt stressad och paranoid. Jag fick ta en dusch hos Terese som hade en assnygg pojkvän också, men hon trodde inte heller på mig. Sen mötte jag Skrillex som DJade på denna nya ö,dansade lite och fortsatte vidare för at försöka få folk att inse vad som höll på att hända. Jag hade ett kid med som snubben som skjutit tagit som gisslan jag försökte rädda.

Idag har jag inte gjort så mycket. JAg har matat geten med bananskal, katten mes sojayoghurt och hästen med ett halvt äpple. Har hjälpt Emma att ordna ihop huset också eftersom hon får besök av en spanjor i helgen!

Nu ska jag se till att barnen går och lägger sig

No comments: