Pages

Wednesday 31 August 2011

Konsten att inte göra någonting.

Idag är en sådan där dag då jag inte känner för att göra någonting. Verkligen ingenting. Det kan ha att göra med att jag måste göra saker själv, vilket aldrig är lika roligt som tillsammans med honom. Det enda umgänge jag har här är tre pojkar under femton år och trust me, de är inte bra shoppingsällskap!
Dessutom är jag pank och vill spara alla mina pengar, så nej, jag vill inte åka till Dublin. Jag vill inte köpa saker. Jag vill bara vara. Jag vill sitta här, kolla på mina serier, läsa mina bäcker och redigera mina bilder. OH yeah.. söka jobb också! Jag är fine med det. Tvinga mig inte att get out och göra någonting. När tiden för det kommer, så kommer jag ta den till vara.
Just nu är det tid för att göra ingenting.
<3

No comments: