Pages

Sunday 7 August 2011

Känslan av att vara hemma.

Imorgon åker jag till Stockholm för ett mellanstopp innan jag beger mig till England, Bristol och familjen Brown igen. Detta har varit planerat ett tag men nu har omständigheterna ändrats lite, då jag nu inte kommer vara borta "bara" till oktober utan stannar året ut. Detta för att Emma behöver mer hjälp och jag har en stor chans till jobb där.

Nu så här dagen innan då jag precis packat klart och svurit åt mina TVÅ vinterjackor (en för stallet) som väger 3kg och gör aå att jag måste ta alla mina sladdar och grejer i min ryggsäck. Min fina nya väska är jättefin dock och jag har dekorerat den lite med några bilder! så it's all good.
Jag har en känsla i kroppen jag inte kan beskriva. Det är känslan av att åka hemifrån utan att egentligen veta när jag kommer hem nästa gång. Jag älskar det på ett sätt att ha möjlighet att bara fara iväg och göra det som jag vill, mens amtidgit är det lite sorgligt också. Det är svårt att förklara.

Här är min fina väska


Allt detta hittade jag i min nattduksbordslåda idag!


Jag hittade också min panterring! eller om det är en leopard...

No comments: