Pages

Saturday 14 February 2009

<3.

Jag måste berätta att jag drömde om militärer inatt också. Haha. Jag, Malin och någon mer, kanske hanna, gjorde något slags survival camp med en jättesnygg officer som tvingade Malin att gräva en grop i sanden och sova där. :') Jag slapp som tur var.

Justfan, jag drömde ju en otäck dröm inatt också :| Den hade jag förträngt men nu kom den tillbaka... usch usch.
Jag kommer ihåg att jag och Malin var på väg från någon slags pendel eller tunnelbana och blev förföljda av en snubbe som va kanske... 50? Han var blond/vithårig med lite skäggstubb och var lång med lite för mycket öl kring magen. Grejen var att det var typ svinsent så först var det bara skönt att inte gå helt själv,och vi sa nog till och med ngt till snubben på tåget om jag inte minns fel.. Anyway so fick vi ångra det sedan för han följde oss hela vägen hem och vi bara men nä.. kan du inte lämna oss ifred?!
Varpå han typ bara "jojo såklart" men ändå stannar utanför placet vi bor och typ plingar på dörren, stirrar in genom fönstrena osv.
Min mor var sedan plötsligt hemma och även Magnus min morbror. De tyckte vi skulle släppa in gubben eftersom att han ju frös, men vi ville inte.
På något vänster när vi gått och lagt oss så kommer gubben in och står plötsligt i sovrummet där vi är. Fy helvete vad rädd jag blev. Vi bad honom att gå, rädda så ini norden men han vägrar. Han är liksom inte otrevlig, bara liksom nästan okontaktbar.... väldigt väldigt obehaglig.
Tillslut vaknar jag i alla fall och tur var ju det. Sen tog det en fucking bra stund innan jag lyckades somna igen.


Jag vill ha någon att krama när jag vaknar upp ur sådana drömmar :|

Minuter som känns som sekunder senare
Titta vad fint jag städat utan photoshop eller någonting på bloggen. Jag lovar förbättring när mina hårddiskar finns tillgängliga igen <3

No comments: