Pages

Wednesday 4 February 2009

I'll swim the ocean for you.

Jahapp nu har jag tjorvat till det.
Jag fick jobbet jag var på intervju för igår, men det körde ihop sig med det andra jobbet nu eftersom det jobbet jag var på intervju för igår börjar IDAG och idag skulle jag åkt till Hjalmar. BLÄ. Sen får jag inte tag i Gabriel Vass som håller i saker så jag får veta bättre tider osv osv osv osv.

Jag känner mig så hemskt dålig som måste lämna återbud osv... det känns som folk får en så kass bild av mig då. Jag önskar jag kunde vara bättre på att vara egoistisk, för detta är ju det bättre för mig liksom.. :')

Nåväl. Jag ska och jobba klockan ett idag!

Puuusss

Shake shake shake oh shake it!

2 comments:

Unknown said...

är hjalmar barnet eller vem är han? sen tror jag det finns ett ordspråk som passar himla bra in på dig, hellre två jobb i stockholm än inget alls uppe i luleå. haha. det var djupt. och det passar in på mig också... hur går pianoprojektet nu när du inte har någon lärare längre?!

Phoe said...

Jaa Hjalmar är barnet, men det sket sig! så nu försökerjag leva upp till rodspråket på bästa sätt :)
Det går åt pipsvängen ska du veta :( har lagt det på hyllan tills jag kan få en intensivkurs hos dig