Pages

Thursday 26 February 2009

Wish we were older.

God kväll, morgon eller whatever. Mina tanter vill höra allting gott i varje fall! Jag gillar dem. Idag har jag ledsagat en tant till farbror doktorn, fast detta var väl tant doktor i sådana fall, eftersom det var en tjej som påminde i utseendet om någon jag inte kunde placera.

Imorgon är det jobb igen. Jag är less på att jobba utan lön! Eller jag har ju lön men som itmmis får jag ju det inte förrän nästa månad. Jag vill ha lön NU.
I helgen ska jag till Sandviken och leka med Monika och det längtar jag till. De ska ringa mig från staterna också angående camp america och det blir jag pirrig i magen av :O LÄSKIGT alltså! Hoppas hoppas de tycker om mig och vill ha mig där!

Hoppas allting är bar hos er, hemma som i sthlm som vart som helst. Jag saknar några av er så mycket att musik i ett köpcentrum nästan fick mig att gråta idag. <3

I'll give my heart to survive

No comments: