Pages

Tuesday 3 February 2009

Yourheartwaslocked.

I have the key.

God morgon! Eller tja, förmiddag. Jag har varit uppe sedan sju när Malin sprang iväg till jobbet. Jag har hunnit se två avsnitt av Lost's nya säsong och jag måste faktiskt säga att det är rätt spännande! Jag är väldigt glad att det är sista säsongen likväl, haha.

Igår kom jag hem från Huskvarna efter en evigheters bussresa. Jag och Malin hade världens mysigaste kväll med Zelda och blev nykära i Link.

Idag klockan halv fyra ska jag på en intervju för ett telefonistjobb och imorgon börjar jag jobba hos Hjalmar! Hoppas hoppas att allt går bra för mig nuva. Jag ska hjälpa Malin att flytta idag också..

VARFÖR finns inte min dator någonstans?
En Asus eee pc 1000h är det jag vill ha ju! varför varför varför finns den ingenstans? :(

Nu är det lunchtime.
btw är Metro Station bra och jag ska se dem på Söndag, varesig jag får med mig någon eller inte, haha!
PUSS

No comments: