Pages

Wednesday 18 February 2009

I'llletyouin.

Shitt vad trött jag är. Ögonen ramlar nästan ihop. Hah... men jag villvillvill svara i rollspelen ju!
Idag har jag jobbat dubbelt igen. Allt som allt har jag jobbat 21+12h på tre dagar. Det har dock gått fruktansvärt bra. Imorgon är jag ledig på dagen <3 jag får SOVA UT!
Btw VARFÖR är tjugofemte så långt bort? Min plånbok behöver det datumet right now efter mitt datorköp.

Jag gjorde just klart min application till Camp Augsta så håll nu tummarna för mig, tummar går och allt som går!

Gud vad känslofull jag just blev. Jag lyssnar på Kelsey av Metro Station och det är helt galet vad den får mitt inre att värmas upp så jag nästan blir tårögd. Jag vill så fucking gärna ha någon att citera den till på kärlekssättet. Jag vill ha någon att sova med på nätterna som jag kan bli värmd om. Jag vill ha någon att gå omkring och vara stolt över för att denne går vid min sida. Jag vill kunna stå och kramas på offentlig plats och passa in i en famn. Gå på bio. Prata i timtals och åka på äventyr. Gärna rädda världen också. Hålla hand i blåsten och pyssla ihop söta paket eller bara sms som får magen att värka till för en sekund.
Nä nu får jag sluta. Brukar inte folk säga att man aldrig hittar någon att tycka om när man så gärna vill det? men hur lurar man sig själv att man inte vill det längre så man kan hitta någon? Det måste räknas som fusk.


Men jag har världens bästa vänner och släkt <3 det ska jag inte klaga över. Min luft och anledningen till varför jag fortfarande kämpar.

I'll swin the ocean for you. You know that I'll protect you, always and forever.

No comments: