Pages

Friday 20 February 2009

WhhydidIleave.


Godkväll.

Detta är mitt första blogginlägg på min nya kärlek Fawkes <3 Han är så himla liten och fin med världens finaste egenskaper. Ja, jag har blivit kär i en dator!
Imorgon ringde de in mig för jobb. Hoppas inte fler tanter får för sig att svälja i fel strupe och nästan kvävas, det var INTE skoj. Det var dock trevligare att bli bjuden på te och en macka av en annan tant.

Usch, jag känner mig ensam... som en klump i magen satte det sig.
Evelina är i stan och frågade om jag ville umgås, men jag är så himla trött och ska jobba 0730 imorgon. Dålig kombination. Nåväl, Malin kommer snart hem så jag får helt enkelt lyssna på musik och låtsas att jag hade någon att krama.

Bajs på att det inte blev något Sandviken, då hade jag fått kramas.

I wish you were older.

No comments: