Pages

Friday 6 February 2009

Whatittasteslike.

Nu ha jag varit hemmafru deluxe. Dvs att jag varit hemmafru i ett hus jag inte befunnit mig i mer än 12h.
Jag har diskat vääärldens disk och städat köket och nu sitter jag här och firar med att äta havregrynsgröt utan mjölk. Mumma.
Nästa - Flempan!

Jo btw hade jag en asskum dröm inatt. Jag drömde att jag, Sara och Linda var i Jönköping på väg till Huskvarna för Sara pratade så gott om det. Så vi tog en buss och begav oss dit. Bussresan var RÄTT spännande dock för bussen köde över väääärldens kullar (tänk dig cameron highlands Hanna!) och Sra var livrädd haha.
Vi stannade tillslut på en parkering vid Jönköpings centrums utkant typ och fick kliva av. Där var det en massa störande ungar och jag hittade inte Skunken någonstans :(

Anyway, back to my oatmeal now!

No comments: