Pages

Wednesday 11 February 2009

Tid är relativt.

God Morgon.
Jag är glad att jag sitter vid ett fungerande tangentbord. Jag är trött också eftersom min kväll inte riktigt blev som planerad igår.
Jag var hos Anders en sväng efter jobbet (som inte gick bra...) och det var trevligt. Vi såg Petter spela på en bar och klockan tickade iväg till typ elva.
Min plan var att åka hem till Sara och Linda då som sagt att jag skulle få sova där som de änglar de är, men det gick ju då inte som planerat.
"Vi är itne hemma ännu, Kan du vara ute ett tag till?" har jag nu lärt mig är sjukt relativt.
Kring halv fyra kommer Sara äntligen hem efter att jag typ... jagat dem som om de vore med på efterlyst. Nåväl. Det är ju tur att jag inte jobbar förmiddag. Jag skulle gärna jobba förmiddag.

Fastlane. sane - insane. This world is running and I'm walking with a cane.

No comments: