Pages

Sunday 15 February 2009

Lookingout.

Yo!

Såå.. alla hjärtans dag igår var ju trevlig. Jag var en sväng med Sara och Linda på outleten och inhandlade en tragisk bok. Jag älskar tragiska böcker. <3 Jag pratade en bra stund med min farmor också som är jättebäst.
Jag mötte malin i stan och bättrade på hudcancern med en stunds solande. Varmt och myyysigt.
Kvällen spenderades med att titta på Fruit's Basket och äta stekt majs. Jag klagar inte!

Idag ska jag jobba 1400-1800 och boka så SJUKT bra! Innan dess ska jag packa in mitt hår som vill dö ungefär och lämna in ett CV på Carlings. Mwaha. Jag måste skriva mer på min application också.

Jag vill göra en massa söta tonårssaker. Det står högt på listan. Btw är jag SJUKT GRYM på att snoka och hitta folk här och var on the neeeet.

Seems like your better half said it all.

No comments: