Pages

Monday 16 February 2009

Pleasedon'trepeatit.

God kväll,

Jag är äntligen hemma efter att ha lämnat Jakobsberg innan sju imorse. Sjukt trött men nöjd är jag med en kropp som kunde slå frivolter för sängen.
Det gick jättejättebra på HSB omsorg och jag fick följa med en jättesnäll tjej som hette Thelma runt om i Minneberg, ett typ idylliskt litet bostadsområde där typ alla är 70+. De har ett gulligt litet konsum också där det jobbade en snubbe som hade världens skummaste frilla, hah.
Thelna är btw från Cuba och det är lite coolt. Jag får lära mig nytt varje dag.

Nä nu måste jag hoppa i säng igen för jag ska upp sex. Håll tummarna att jag bokar någon imorgon!

I took the chemicals we did to make our chemisty, and I remixed it, it didn't fix it. All it did was make our memories a blur to me.

No comments: