Pages

Thursday 5 May 2011

Absolut jättevarmt och hästridning på stranden.

Hej!

Idag vaknade jag någongång vid nio. Dock låg jag och drog mig fram tills tio då jag insåg att jag hade planerat att Skypa med Marcus om Arvika. Då blev det allt fart på mig! Tror inte jag klätt på mig så fort på länge.
Det var jätteroligt att prata med Marcus. Jag ska ta och planera upp sommaren alldeles snart och allting som den kommer innehålla. Det är lite läskigt och därför har jag skjutit på det så länge, men nu tyckte både jag och Marcus att det var dags.

Efter att jag pratat med Marcus så ringde jag farmor som jag itne pratat med på år och dagar. Hon har varit inlagt på Sunderby Sjukhus i nästan en månad och opererat bort sitt öga efter att hon fått svamp i det.
Det var ännu roligare att prata med henne. Vi pratade i över en timme om allt mellan himmel och jord. Jag skrattade nästan så jag kissade på mig när hon berättade om porslinsögat hon fått som vill trilla ut ibland och rullar iväg på golvet. "Och så ligger det dr och tittar på mig!"
Hon verkade må bra i alla fall och det var skönt. Jag längtar tills vi ses i sommar.

Jag har varit en sväng till parken idag med och läst i solen. Det är SJUKT varmt idag, över 80 grader(30ish) och jag överlevde inte mer än 1,5 hrs. Nu ska jag duscha av mig all solkräm och göra mig lite lunch.

Ikväll ska vi på Yoga och sedan åker jag in till San Francisco för att hänga med Ian, en vän som bor där. Imorgon bitti ska vi rida häst på stranden i Daly City, så jag uppdagerar nog inte förrän jag är hemma igen!

Förresten! Fler bilder från Halloween finns att beskåda här:
Min bilddagbok

Puss på er

No comments: