Pages

Wednesday 18 May 2011

Disneyland!

Idag har jag bokat biljetter till Disneyland! Jag ska åka dit tillsammans med Jason, Clayton och Monty som är jättetrevliga pojkar som jag brukar gå på spelningar med. Vi kommer åka ner till Los Angeles den första juni och återkommer den femte. Vi bor två nätter på ett Disneyhotell och två nätter utanför men ska vara på Disneyland tre hela dagar. GUD SÅ JAG LÄNGTAR! Jag ska hälsa till alla från Musse Pigg till Captain Sparrow.

När jag väntade på bussen till skolan idag kom det fram två mormoner till mig och frågade om de fick prata lite om Jesus med mig. Jag avböjde snällt och sade att de bara skulle slösa tid genom att försöka övertyga mig om någonting men fick ett kort av dem om jag ångrade mig. Jag hade kanske övervägt det om de hade haft på sig cykelhjälm (mormoner cyklar alltid) men dessa två var bara finklädda. Ingen cykel så långt ögat når. Besvikelse.

Jag fick bra kritik av min färglärare för min bild jag gjort, dock tyckte hon jag kunde toucha upp vissa partier där jag använt lite mycket färg, och det kan jag väl hålla med om! Ska också beskära den lite.

Yogan nu ikväll har varit jätterolig. Vi fick göra en ny pose som var jätteskön. Jag ska se om jag kan lyckas ta en bild på när jag gör den kan ni få se någon dag! JAg är så himla glad att jag börjat Yoga, det känns som medicin för kroppen.

Nu ska jag titta på Pirates of the Caribbean och ära Reese's, USA's enda goda choklad.

1 comment:

Spiderman said...

Duger inte Chiradelli va?! Eller Caramello... åh jag har bara en carameollo kvar...