Pages

Sunday 15 May 2011

Utekväll i San Francisco och Harry Potter.

Soundtrack till detta inlägg:
Lonely Island - Turtleneck & Chain

Igår så var jag ju och hikade med Rose på morgonen. Vi gick med fyra andra av hennes vänner som jag inte kommer ihåg namnet på... men de var trevliga! Efteråt åkte vi till Peet's coffee and tea och drack kaffe och pratade, Jag, Rose och den irländska damen jag inte kommer ihåg namnet på heller! Jag och namn alltså.

När jag kom hem fick jag jätteont i magen och lade mig och vilade en stund. Vet inte alls vad jag ätit, men det blev bättre senare. Då duschade jag och gjorde mig i ordning för att åka till San Francisco för att gå ut med Ian!

Han lagade mat åt mig när jag kom dit; pasta och pastasås, hah, och det var gott! Sen så åkte vi och mötte upp Austin, hans bästa vän, och drog vidare ner till Mission Distict där klubben de skulle spela på låg. Den hette Public Works tror jag, men var inte särskilt imponerande. Jag fick träffa deras kompisar som skulle spela där också, och det var några ASCOOLA snubbar som kallade sig Sexyvisuals som gjorde ljusshowen. Alltså, asgrymma snubbar! Tydligen har de gjort någon ljusshow på Google härom dagen. Googla dem, haha!

Ian och Austin spelade inte förrän 12 så jag hängde med dem och Austins pojkvän Ross innan dess. Vi drack lite drinkar och pratade strunt som alltid. Sen när Ian och Austin spelade så dansade jag och Ross jättemycket! De är himla bra måste jag säga! Dock spelade de typ bara 25-30 minuter för Austin var för full och blev less. Ian blev svinsur på honom och en tjej kräktes på hans tröja, lol, så vi gick hem efter det!

Det gick inte att få en cab sådär sent, så vi bestämde oss för att gå hela vägen. Ungefär halvvägs stannade vi till på Van Ness, mitt emote Slim's och åt VÄRLDENS GODASTE CRÉPES! JAg hade avokado, tomat och ost på min och den var typ mun-orgasm!

Han gjorde hash browns åt mig på morgonen och sen gick vi iväg till ett matställe på Folsom Street. kommer inte ihåg vad det hette men det var hur mysigt som helst. Det var jätteskönt folk där med, SNYGGA SOM BARA DEN, och de hade god mat med! alla var typ tatuerade, lol. Jag åt en giant pancake, drack en mimosa och åt Ians pommes frites han hade till sin burgare.
EFter det gick vi bara tillbaka till hans place, kollade på en massa Saturday Night Live-videor tills jag var tvungen att åka till tåget.

Jag håller på lyssna på Harry Potter och de vises sten på min Ipod, och det var jätemysigt att lyssna på hela tågresan. Jag ÄLSKAR HARRY POTTER! Nåväl. Nu har jag typ lyssnat non stop sedan tåget trots att jag ätit, spelat piano osv.

1 comment:

Räv said...

svar; Haha eller hur! Vi pratade om det på picknicken, hur alla känner alla och hur underligt det är. :D Puss!