Pages

Friday 20 May 2011

Rose, världens coolaste tant.

Jag måste bara få berätta lite om Rose innan jag går och läggar mig!
Idag när vi kom hem från Yogan så frågade hon om jag ville dela en pizza med henne. Sure! Till det drack vi en öl var (jag fick ett ashård tysk ölstop att dricka ur) och så pratade vi.
I två timmar satt vi och pratade om allt mellan himmel och jord, och det är så otroligt intressant att lyssna på henne! Hon har sådana värderingar som bara är så vettiga. Jag tycker hon är great helt enkelt.

Btw, jag har lyssnat på hälften av Harry Potter och fången från Azkaban nu. <3 Känns som jag är ett kid igen. Jag har också ändrat lite saker på min facebooksida. Ta och se om ni märker vad;)

Och en sista grej! Kommentera! Det är verkligen roligt att ni läser det jag skriver, men ni får gärna dela med er lite! :) Vad vill ni att jag ska skriva mer om? Vill ni ha fler videor, bilder eller mer utförliga inlägg med tankar i?

No comments: