Pages

Saturday 7 May 2011

Sommarplaner och en klump i magen.

Igårkväll såg jag en jättebra film, Annapolis (James Franco m.fl) som handlade om hur Jay Huard kämpade sig igenom The Naval Academy (Navy soldiers träningsskola) trots sina motgångar och problem. Den var VÄLDIGT bra och det var förvånande att se James Franco i en sådan seriös roll. Den rekommenderas varmt!
Jag såg även A-Team och det är bland det sämsta jag sett. I ett försök att göra någon slags krigs action komedi failar de hårt och den var inte ens värd att slösa tid på. Jag har dock en princip där jag måste se klart en film jag börjat se, även om det betyder att jag ibland spolar.

Idag har jag bokat min Stockholmsvistelse i sommar. Jag kommer ju komma hem till Sverige den 7e juli (efter att ha sovit på Köpenhamns flygplats mellan 6-7 då mitt flyg från San Francisco via Dusseldorf landar så sent den 6e)
Jag stannar i Luleå tills den 12juli och därefter blir jag i Stockholm till den 21! Jag är glad att jag kunde åka alls, för jag har så himla dåligt med pengar, och trodde att jag skulle behöva stanna i Luleå för resten av mitt liv.
Det ska bli roligt att träffa alla mina älskade där nere. Vi har planerad Harry Potter-premiär den 13 juli och det kommer bli EPISKT. Jag är en Harry Potternörd utan dess like.

Annars har denna dag sugig rejält. Vaknade upp med en klump i magen och ville bara gråta för att jag saknar hem så mycket. Egentligen inte hem, men saknar att ha någon att dela allaa mina tankar och känslor med. JAg saknar att bara vara omkring någon jag älskar som älskar mig med.

Nå väl. Vi överlever ju allting som vi ställs inför, så istället för att förpesta er med min deppighet idag ska jag ta och ladda ner Spidermanfilmerna och tycka synd om mig själv,

No comments: