Pages

Friday 27 May 2011

Picknick och tatueringstider.

Idag har varit en hur trevlig dag som helst! Jag vaknade tidigt vid åtta och satte mig en stund vid datorn. Ian smsade och sade att han skulle ta tåget hit så vi kunde ha picknick.
Jag hämtade upp honom på stationen vid 12 och vi gick förbi Trader Joe's för att handla picknicksaker. Jag introducerade Ian till Tofurkeys skinka men han verkade inte särskilt imponerad av synen. Dock tyckte han att det smakade ok!
Vi gick hem hit och gjorde oss jättegoda smörgåsar med hummus, avokado, skinka, tomat gurka och sallad. MMM. Ian had eockså köpt pretzels med honungsmsak som var förvånandsvärt goda! De följer med till Los Angles imorgon.

Mark, min tatuerare ringde mig också idag. Vi pratade länge och väl om det jag ville göra och kom fram till att vi nog behöver 3 tillfällen, så vi bokade nästa fredagoch 25e juni också. Jag hoppas nu bara att jag lyckas få med mig någon ner till Los Angeles den 25e! I värsta fall får jag åka själv, men jag hoppas att jag slipper det.
Jag är ganska pirrig för hur denna tatuering kommer bli. Det är ett stort projekt men jag är jättespänd och excited! Jag tänker inte avslöja någonting för er utan ni får se när jag är klar istället ;) Eller well, halfway done eller vad det nu blir efter denna helg! Lär väl göra outlinesen.

Nu ska jag packa klart för jag åker 8:30 till Los Angeles imorgon. Det ska bli skoj!

btw. Är halvvägs igenom Harry Potter och den flammande bägaren. DET ÄR SÅ SPÄNNANDE!

Saknar och älskar er
<3

No comments: