Pages

Tuesday 10 May 2011

Välkommen tillbaka solen!

Äntligen har molnen skingrats på himlen och solen har åter igen letat sig fram!

Jag vaknade ASTRÖTT vid åtta imorse och klev upp, åt frukost och allt sånt. Cyklade till skolan och hade musiklektion. Den var intressant. Vi pratade om kvinnliga musiker idag och jag nämde Lady Gaga och berättade för alla hur bra hon var och att hon skriver allt material själv. Majoriteten blev väldigt förvånade, även min lärare. Det kändes bra! Upprättelse för Gaga! Jag träffade Mikael utanför klassrummet också, han är SÅ SÖT och var alldeles uppjagad över att de börjat spela med båda händerna på hans pianolektioner. Det är tydligen mycket svårt.

Efter min lektion gick jag till datorsalen, gjorde klart en massa saker som jag behövde göra och hade en konstig kille som stt framför mig. Han satt seriöst och gungade fram och tillbaka och lät skumt. Jag mötte Christine efter det och det var skoj. Vi ska försöka göra någonting snart.
Jag tänkte ta och åka hem sen men köpte först en bagel i cafeterian. Sen på vägen hem stannade jag förbi Whole Foods och Wal-Mart och köpte mig lite tråkiga nödvändigheter som tandkräm, skinka och en deo från Tom's som luktar himmelskt! Verkligen, det luktar så gott om den att jag vill sniffa den. Doften heter någonting så flummigt som "Beautiful Earth". Välkommen till hippie-Tom's!

När jag kom hem kokade jag bönor och insåg att jag hade ögonundersökning, så tillbaka till Wal-Mart cyklade jag igen. Min undersökning var 4:20, HAHA. Det gick bra iaf och jag fick linser utskrivna, men måste vänta på att få dem. ååååh så trist. Fick ett testprov iaf, så jag har linser så jag klarar mig. De är dock 2-veckorslinser. Mycket skumt.

Hemma igen åt jag lite och sen har jag bara suttit vid datorn, redigerat lite bilder, läst och gjort musikquiz. Nu funderar jag på att se Spider-Man 2 och hoppas att 3an kommer ner! Tror inte jag ska till skolan imorgon eftersom jag gjorde uppgiften redan förra veckan och visade den, så jag har en hel dag för mig själv!

Jag har också bokat min Londonresa. Åker på morgonen den 11 augusti från Arlanda. Jag har inte bestämt mig när jag ska åka ner till Sthlm ännu dock, måste se om någon vill ha mig som inneboende först ;)

Over and out, kommentarer är väldigt uppskattade! Läser ni ens vad jag skriver? :O

1 comment:

Emma said...

Du borde hälsa på i Hofors, mwohaa :D Nu får du komma till sverige snart för jag saknar dig.