Pages

Tuesday 3 May 2011

En välbehövd uppdatering

NUSÅ!

Istället för att plugga har jag ÄNTLIGEN tagit mig i kragen och bestämt mig för att uppdatera min blogg. Min helt NYA BLOGG! (okej, den är egentligen inte ny, men den känns ny med sin nya design!)

Det är över ett år sedan jag skrivit sist, och MYCKET har hänt!
Numer bor jag i soliga Kalifornien, pluggar på college och hittar på dumheter. Dessa dumheter får du läsa om ifall du fortsätter att läsa min blogg!

Så, första inlägget avklarat! Klockan är alldeles för sent och jag borde sovit för ett bra tag sedan. Så nu ska jag ta och krypa ner under lakanet, filten och överkastet och hoppas att jag inte svettas ihjäl. Idag har det varit över 70 grader fahrenheit (20-25) och det ska tydligen fortsätta att stiga under veckan. Hellz yeah!

Vi avslutar detta med en bild från när vi var i Santa Cruz förra veckan.

No comments: