Pages

Saturday 21 May 2011

International night och domedagen.

Igår var jag på Foothill för the 10th annual International Night, en föreställning där studenter från hela världen visar upp sin kultur i form av dans och sång! Det var bland annat en grupp indonesier som spelade på ett instrument som jag aldrig sett förr som man vibrerade för att få ton, polynesiska dansare, en mongilisk tjej som dansade en traditionell dans som var ashäftig och en snubbe från Rwanda som dansade och sjöng en egen version av Lady Gaga's "Born this way"
Det var så bra att jag rös i hela kroppen inför vissa akter! Jag ska ta och lägga upp bilder och videor imorgon.

LOL, det roligaste var dock när jag väntade på bussen till skolan. Busshållplatsen var fullsmockad med flyers om domedagen som är idag 21 maj, och varför gud ska straffa människorna osv osv. Jag var tvungen att ta två, förstår inte hur någon kunnat lägga ner pengar på att trycka sådan nonsens.

Idag ska jag till Napa med Justin och väntar på att han ska höra av sig om när vi ska åka! Jag har ingen aning om vad jag ska packa eftersom vi ska campa där uppe, så jag har blandat lite av varje.

No comments: