Pages

Thursday 12 May 2011

Los Angeles med Hanna.

Nu har jag redigerat bilderna från vår Los Angeles vistelse då Hanna var här i början på April.

Warner Bros-studios

KOLLA! HARRY POTTER'S BIL! (eller well.. Weasley's...)


Gissa byggnaden

Venice Beach/Santa Monica

Hanna tyckte om boardwalken, men vem gör inte det?


Den berömda piren


Vackra Hanna på ett indiskt hak

Mulholland drive view point

Mina älsklingar tittar ut över staden


The Hollywood sign


Skunk visar sitt finaste finger


Hanna aka Jim Morrison


Hoppbilder är temat på alla bilder nuförtiden


Hanna och Los Angeles


Det är såhär jag rockar Los Angeles nuförtiden


Jag blickar ut över alla jävla hus


Malin var så glad att hon joinade hoppteamet


Los Angeles. Jag älskar denna stad!

Precis som alltid finns det fler bilder på min bilddagbok

No comments: